_-_- کـــــلـبـــــه درویـــش-_-_

در دل کاخ مجلل خبر از عشق مجو -ــ-چون سعادت همه در کلبه درویشان است

_-_- کـــــلـبـــــه درویـــش-_-_

در دل کاخ مجلل خبر از عشق مجو -ــ-چون سعادت همه در کلبه درویشان است

سلامی گرم به دوستان کلبه درویشی

باسلام خدمت شما عزیزانی که همیشه یاد شما در خاطر بنده حقیر خواهد ماند...!!! امشب اومدم از همتون معذرت خواهی کنم چون که نتونستم به قولم وفا کنم.قول داده بودم مطالب جدید و به روز در سایت قرار بدم.که متاسفانه به دلیل مشغله کاری و درس خوندنم نتونستم به قولم عمل کنم.....!!!! امسال سال کنکورمه..!!!رشته ریاضی....!!!یه خواهشی که ازتون دارم سرنماز واسه یبارم که شده بنده رو دعا کنید.......!!!دعا کنید منم دعاگوی شماها هستم و خواهم ماند...!!! به امید روزی که خبر خوش قبولی کنکور رو در همین سایت قرار بدم...تا شما دوستان عزیز هم نتیجه دعاهاتون رو بگیرین...........!!!فدای همه ی شماها...!!!مواظب خوبی هاتون باشید.!

نظرات 1 + ارسال نظر
عشق, جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ http://sadeyes.blogsky.com,

سلام.خوبی.من وبلاگم رو دیگه آپ نمیکنم.اما بهش سر میزنم.سایت زدم.آدرسش رو هم زیر مینویسم...
خوشحال میشم بهم سر بزنی

tootia.net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد