_-_- کـــــلـبـــــه درویـــش-_-_

در دل کاخ مجلل خبر از عشق مجو -ــ-چون سعادت همه در کلبه درویشان است

_-_- کـــــلـبـــــه درویـــش-_-_

در دل کاخ مجلل خبر از عشق مجو -ــ-چون سعادت همه در کلبه درویشان است

8 روش جدید برای شیره مالیدن سر رئیس!!!(تضمینی100%)...

8 روش جدید برای شیره مالیدن سر رئیس!!!(تضمینی100%)

لطفا به ادامه مطب بروید...!!!

 

1 ـ سعی کنید هنگام تردد در راهروهای اداره همیشه پرونده زیر بغل داشته باشید :به این ترتیب به نظر کارمند سخت کوشی می رسید که قرار است در جلسه مهمی شرکت کنید . کسانی که دستخالی این طرف و آن طرف می روند عاطل و باطل به نظر می رسند و تصور عموم از کسانی که « روزنامه » زیر بغل دارند این است که زیر کار در می روند به جای آن وقت خود را صرف خواندن روزنامه و حل جداولش می کنند .

2 ـ برای اینکه به نظر برسد سرتان شلوغ است ، از کامپیوتر استفاده کنید .استفاده از کامپیوتر در نگاه خیلی از کسانی که چشم شان به شما می افتد مترادف « کار » است در حالی که شما می توانید فرصت را مغتنم شمرده و ایمیل های شخصی دریافت و ارسال نمایید ، چت کنید در مورد موضوعات مورد علاقه خود search کنید ، وبلاگها و سایت های مورد علاقه خود را نگاه کنید و بدون اینکه ذره ای کار انجام داده باشید حسابی خوش بگذرانید و اگر زمانی توسط رئیستان گیر افتادید ( که حتماً گیر می افتید ) بهترین دفاع این است که ادعا کنید در حال یادگیری نرم افزار جدیدی هستید که به نوعی به کارتان مرتبط است .

3 ـ میز کارتان را به هم بریزید :اطراف خودتان را حسابی با اسناد و جزوات و اوراق پر کنید . در نگاه افراد حجم کاری که دیده می شود مهم است . اگر می دانید قرار است کسی در دفتر کارتان در مورد کارش با شما دیدار داشته باشد اسناد و مدارک مربوط به او را در میان اوراق خود گم و گور کنید و بعد در حضور او دنبالشان بگردید .

4 ـ از منشی تلفنی استفاده کنید و حتی المقدور به تماس ها پاسخ ندهید :افراد برای این که چیزی به شما بدهند با شما تماس نمی گیرند ، آن ها تماس می گیرند تا شما برای آنها کاری انجام دهید و فقط بلدند برای شما دردسر بسازند و این منصفانه نیست !!!

5 ـ ظاهری آشفته و پریشان داشته باشید ! :ظاهر پریشان شما رئیس تان را متقاعد می کند که سر شما حسابی شلوغ
است .

6 ـ کاری کنید که به نظر برسد تا دیر وقت کار می کنید !:همیشه دیر دفتر را ترک کنید به خصوص زمانی که رئیس تان در اداره است . می توانید از این فرصت برای خواندن مجلات ، کتاب ها و سرگرمی های این چنینی که همیشه قصد انجامشان را داشتید ولی فرصت نکره اید استفاده کنید .

7 ـ آه بکشید :زمانی که افراد زیادی اطرافتان هستند وانمود کنید دارید به سختی کار می کنید و بعد با صدای بلند طوری که همه بشوند آه بکشید . تصور حجم بالای کاری که دارید انجام می دهید آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد .

8 ـ از الفاظ قلمبه سلمبه استفاده کنید :اگر چنین واژه هایی بلد نیستید معادل انگلیسی کلمات مرتبط با حوزه کاریتان را پیدا کنید و به خصوص هنگام صحبت کردن با مافوق خود به جای کلمات فارسی از آنها در جملاتتان استفاده کنید . مهم نیست که او متوجه آنچه می گویید ، می شود یا خیر ، مهم این است که شما تأثیر گذار به نظر می رسید .

ولی یک توصیه :هر وقت تصمیم گرفتید سر رئیستان شیره بمالید حواستان به لقمه حرامی که ممکن است برای شما فرزندی معلول یا شاید معتاد و به طورکلی بدبختی به بار آورد ، باشید .
لقمه حلال به خانه ببرید و یک عمر سعادتمند باشید . مراقب باشید که تمام زمانتان را از لحظه ورود به محیط کار تا لحظه خروج ، به رئیستان فروخته اید و همانگونه که می دانید کم فروشی در اسلام حرام است . مراقب بندگان خدا باشید تا او مراقب شما باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد