_-_- کـــــلـبـــــه درویـــش-_-_

در دل کاخ مجلل خبر از عشق مجو -ــ-چون سعادت همه در کلبه درویشان است

_-_- کـــــلـبـــــه درویـــش-_-_

در دل کاخ مجلل خبر از عشق مجو -ــ-چون سعادت همه در کلبه درویشان است

کتاب زندگانی حضرت زهرا (س)

 

کتاب زندگانی حضرت زهرا (س) از مرحوم علامه محمد باقر مجلسی برای گوشی های موبایل با ساختار جاوا فراهم گردیده است.
برای دریافت مستقیم به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر است که این برنامه از سایت آی تی گل نرگس گرفته شده و در این وبلاگ قرار گرفته است تا شما عزیزان بتوانید از این برنامه ها استفاده کنید. 

 

 

 دریافت.

نظرات 2 + ارسال نظر
رها, پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://,

سلام بر محمد
امیدوارم خوب و سلامت باشی
مدتی میشد به وبت سر نزده بودم خیلی مطالبش برام جالب بود امیدوارم هم من و هم داداشم بتونیم به خیلی از این نوشته ها ژایبند باشیم و اونا رو بکار بگیریم بازم ممنونم که به کلبه با صفات دعوتم کردی
به امید تجلی همه ی باورهای قشنگت
یا علی

رها, چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ق.ظ http://,

من هفتصد بار اشتباه نکردم من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود اصلاح کردم .هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد.
توماس ادیسون

واقعا ازت ممنونم رها خانم عزیز.آرزوی موفقیت روز افزون برای خودتون و خانوادتونو دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد